22. april 2016

Innovasjon og trendar



Trudde ikkje eg skulle koma til å skriva om dette, men ein artikkel som sto i eit blad som vedlegg til Bok & samfunn, nemleg Papir & kontor, har eg tatt vare på. Og det tar utgangspunkt i eit forskingsprosjekt som er gjort ved Handelshøyskolen BI og føreslår kva som må til for at nye innovasjonar skal lukkast. 


For det er nemleg ikkje slik at berre ved å vera innovativ – altså det som vel må bety nyskapande – så er suksessen sikra. Førsteamanuensis Line L. Olsen ved BI fortel nemleg at ni av ti innovasjonar floppar i marknaden, og det er ikkje akkurat godt nytt for alle dei som no sit rundt og skal finna noko å leva av etter – eller samtidig -  med olja. Løysinga dette forskarlaget kjem opp med, er trend spotting. Det handlar rett og slett om å identifisera dei forbrukartrendane som ligg der djupt i materialet, og det dei gjer i prosjektet sitt ved BI er å identifisera og omtala sju viktige og varige forbrukartrendar.
Desse sju trendane er: Alltid på farten. Alltid tilkopla. Avkastning på tid. Kvalitetsinformasjon raskare. Å leva i nået. Sjå på meg no. Personvern. 


Avhengig av det kjerneproduktet eller tenesta ein alt leverer, bør leiarar integrera nokon eller alle desse sju trendane når dei søkjer etter nye innovasjonsidear – løysingar som er retta inn mot dei langsiktige ønskja og behova til kunden på ei betre måte, meiner Line L. Olsen.

Skal ta med meg dette. Samtidig som mi eiga tilnærming også har vist seg å ha livets rett i mange år. Spørja seg sjølv om kva ein ønskjer å oppleva, og så hegna om desse ønskja som små frø og gje dei den omsorga dei treng fram til den sårbare spira som så skal veksa seg stor og oppfylla sitt eige potensiale. Slik gulrotfrøet har i seg potensialet til å bli ei gulrot. Det er eit lite under, MEN – det må ta den tida det tar. 

Av og til må ting ta den tida det tar - som å la tennene koma når dei skal.
 
D69/76-77

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar